Στη χθεσινή συνάντηση των φιλολόγων υπό την παιδαγωγική ευθύνη της συμβούλου κα Ελένης Ρούμκου, συζητήθηκε ανάμεσα στα άλλα και το θέμα της οργάνωσης σχεδίων μαθημάτων. Προκειμένου όμως να οργανώσει κανείς καλύτερα το διδακτικό του έργο χρειάζεται να έχει προαποφασίσει για το παιδαγωγικό πρότυπο, που θέλει να ακολουθήσει. Μία ενδιαφέρουσα εκδοχή είναι η λεγόμενη "ταξινομία του Bloom", η οποία ακολουθεί στο υλικό που μου έστειλε σήμερα το πρωί η συνάδελφος Δήμητρα Στεφανή.
Στην αναθεωρημένη της εκδοχή χρησιμοποιούμε αντί για ουσιαστικά, ρήματα
Ενώ στο κομμάτι της διδακτικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου