Η σημερινή ανάρτηση έχει μάλλον το χαρακτήρα της ενημέρωσης των συναδέλφων που δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν στο 1ο Λύκειο Άρτας, όπου πραγματοποιήθηκε μία ακόμη συνάντηση φιλολόγων, ύστερα από πρόσκληση της συμβούλου φιλολόγων, κ. Ε. Ρούμκου.
Τα θέματα που συζητήθηκαν είχαν να κάνουν με τους προβληματισμούς που υπάρχουν όσον αφορά τη διδασκαλία και κυρίως την εξέταση των μαθημάτων της Α΄ Λυκείου, όπου φέτος πολλά έχουν αλλάξει. Από ό,τι φάνηκε είναι γενική η πεποίθηση ότι υπάρχει μία απόσταση ανάμεσα στις προσδοκίες των υπευθύνων για την κατάρτιση της διδακτέας ύλης και των εκπαιδευτικών που καλούνται να πραγματώσουν αυτούς τους σχεδιασμούς. Το τοπίο είναι σίγουρα θολό και ίσως τις επόμενες ημέρες να υπάρξει και μία προσπάθεια έκφρασης αυτής της διαφοροποίησης.
Τα θέματα που συζητήθηκαν είχαν να κάνουν με τους προβληματισμούς που υπάρχουν όσον αφορά τη διδασκαλία και κυρίως την εξέταση των μαθημάτων της Α΄ Λυκείου, όπου φέτος πολλά έχουν αλλάξει. Από ό,τι φάνηκε είναι γενική η πεποίθηση ότι υπάρχει μία απόσταση ανάμεσα στις προσδοκίες των υπευθύνων για την κατάρτιση της διδακτέας ύλης και των εκπαιδευτικών που καλούνται να πραγματώσουν αυτούς τους σχεδιασμούς. Το τοπίο είναι σίγουρα θολό και ίσως τις επόμενες ημέρες να υπάρξει και μία προσπάθεια έκφρασης αυτής της διαφοροποίησης.
Αντικείμενο συζήτησης υπήρξε και η προσπάθεια διοργάνωσης δύο ή τριών ημερίδων, με διάφορα θέματα να έχουν τεθεί προς συζήτηση:
- παρουσίαση του έργου ποιητών που έχουν μελοποιηθεί,
- μία ημερίδα που να αφορά την ανάλυση της δύναμης της εικόνας,
- μία συνάντηση σχετική με την ανάλυση των πηγών της Ιστορίας.
Στο δεύτερο μέρος έγινε από την κ. Ρούμκου μία σύντομη παρουσίαση σε power point της μεθοδολογίας διατύπωσης ερωτήσεων όπως προβλέπεται από τις οδηγίες για την αξιολόγηση των μαθητών του Λυκείου. [Η αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο. Γενικές οδηγίες και στοιχεία μεθοδολογίας. ΥΠΕΠΘ και Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. 1999] Αν κάποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται για το θέμα, μπορεί να μου στείλει ένα mail (basiosa@gmail.com), ώστε να το λάβει.
Τέλος, φλέγον είναι και το θέμα της (αυτο)-αξιολόγησης που φυσικά συζητήθηκε κι αυτό ως ένα βαθμό. Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησε το σχετικό ΦΕΚ, το οποίο όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει στον ακόλουθο σύνδεσμο. (ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου