Ο στόχος του Ιστολογίου

Το Ιστολόγιο Phil_Art_a φιλοδοξεί να φιλοξενήσει εργασίες συναδέλφων και των μαθητών τους από το Νομό Άρτας. Σε περίπτωση που έχετε κάποια πρόταση,ιδέα ή δράση η οποία θα θέλατε να προβληθεί μέσα από αυτόν εδώ το χώρο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου και θα φροντίσω για την ανάρτησή της, με τα στοιχεία φυσικά των υπευθύνων καθηγητών, αλλά και των εμπλεκομένων σχολείων.

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

"Πήρα το χαρτί.."

Σκέφτηκα σήμερα να αναρτήσω κάτι σχετικό με τις εξελίξεις στον κλάδο μας. Είδα λοιπόν σήμερα το εξής ενημερωτικό διάγραμμα στην εφημερίδα "Καθημερινή"

 
Απ' ό,τι φαίνεται έχουμε έναν από τους χαμηλότερους μέσους όρους μαθητών ανά τάξη, ενώ και όσον αφορά τις ώρες εργασίας που προσφέρουμε δεν διακρινόμαστε! 22 μαθητές ανά τάξη και μάλλον τελευταίοι στον σχετικό πίνακα για τις ώρες διδασκαλίας ετησίως. Σίγουρα πολύ μακριά από το μέσο όρο των 700 ωρών.

  Μετά θυμήθηκα ότι κάπου είχα δει ένα αντίστοιχο πίνακα από την ΟΛΜΕ και σκέφτηκα να τον συμβουλευτώ κι αυτόν. Μου φαινόταν αδιανόητο να είμαστε τελευταίοι σε ώρες εργασίας. Δεν μπορούσα να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι ήμουν "τεμπέλης"· πώς σκεπτόμενος να αντιδράσω δεν υπολογίζω τίποτε άλλο παρά το συντεχνιακό μου συμφέρον! Παραθέτω λοιπόν ένα ακόμη πίνακα από την προηγούμενη μελέτη της Ο.Λ.Μ.Ε.:


Η αλήθεια είναι πώς έχω μπερδευτεί! Αφού και οι δύο πίνακες στηρίζονται σε στοιχεία του ΟΟΣΑ και μάλιστα την ίδια χρονιά (2010), γιατί υπάρχει αυτή η χαώδης απόσταση; 415 ώρες ετησίως λέει η Καθημερινή, 1170 λέει η Ο.Λ.Μ.Ε! Για να μην ζω μέσα στην αβεβαιότητα, αποφάσισα να υιοθετήσω την άποψη του M. Twain:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου